Jobavantaj

CUM SA UTILIZAȚI FIRME DE PRODUCTIE PUBLICITARA

Companii tehnologice precum Google și Facebook au condus acuzația pentru cea mai recentă formă de publicitate online. Aceste companii își cunosc cifrele și au nevoie de un efort de marketing puternic pentru a-și menține cota de piață și cunoașterea mărcii. Deci, unde își cheltuiesc propriii dolari de marketing? Ceea ce descoperiți este că aceste companii și toate cele mai valoroase zece mărci din SUA investesc masiv în publicitate OOH (out-of-home). Care sunt motivele lor pentru a face acest lucru și cum procedează?

CHELTUIELI TEHNICE PE BILBOARDS
În ultimii ani, cheltuielile cu tehnologiile pentru panouri publicitare au rămas predominante. Nu este surprinzător faptul că cele mai mari mărci cheltuiesc cel mai mult pe panouri publicitare – au bugetul necesar pentru a face acest lucru. Dar, poate surprinzător, companiile de tehnologie sunt o mare parte a companiilor care investesc în reclame publicitare.

25% dintre cei mai buni agenți de publicitate sunt mărci de tehnologie, Apple cheltuind cel mai mult decât orice altă marcă, fără a ține cont de industrie. Netflix și Google sunt în primele zece, în timp ce Amazon și Facebook au ajuns în primele cincisprezece. Și aceste companii de tehnologie continuă să-și mărească bugetul pentru panouri publicitare — doar Facebook și-a dublat investiția din 2017 până în 2018. Deci, de ce companiile de tehnologie, chiar și unele precum Google, care au acces incredibil la marketing digital, optează pentru publicitate în afara casei?

Stephen Freitas, directorul de marketing al Asociației de Publicitate Out of Home din America (OAAA) ne spune de ce panourile publicitare au un loc în marketingul modern. „Marcile tehnologice majore folosesc ecrane mari în lumea reală pentru a direcționa consumatorii către ecranele mai mici de pe care operează”, conchide Freitas. „Pentru aceste mari companii de tehnologie, OOH spune o poveste pe care niciun alt mediu nu o poate spune, ajungând în același timp la consumatori în călătoria lor zilnică.”

Mai mult, unele companii de tehnologie intră în spațiul de marketing. Netflix deține acum panouri publicitare, așa că își poate desfășura propriile campanii pentru a-și face publicitate emisiunilor sau platformei sale, sau poate închiria spațiul unui restaurant din apropiere (deși acest lucru pare puțin probabil – vor dori să păstreze spațiul publicitar pentru ei înșiși).

Dacă trebuie să o spunem, vom face: companiile de tehnologie sunt interesate de panouri publicitare pentru că funcționează.
PANOURI ȘI DATE (ȘI MAI MULTE)
Companiile de tehnologie sunt experți în utilizarea datelor pentru a-și valorifica produsele. Amazon folosește achizițiile tale anterioare pentru a recomanda altele noi. Facebook vă spune despre grupurile la care ați putea dori să vă alăturați pe baza celor la care participați acum.

Așadar, mărcile de tehnologie au realizat că panourile publicitare reprezintă un pas puternic în canalul de cumpărare. Afișarea unui potențial client a unui panou publicitar la momentul potrivit în călătoria lor este eficientă, iar cu celelalte informații pe care aceste companii le au, pot afla momentul perfect pentru a vă arăta panoul publicitar potrivit și pentru a vă face un client plătitor. Adăugați la asta profilurile noastre de public și cartier și veți avea o modalitate destul de utilă de a ajunge la oamenii din Chicago.

În plus, OOH are sens financiar. Rapoartele privind rentabilitatea investiției de la agenții de publicitate ne spun că pentru fiecare dolar pe care îl investiți în OOH, veți primi între 2 și 5 USD înapoi. Panourile publicitare sunt, de asemenea, mult mai eficiente decât alte media tradiționale în a ghida oamenii online pentru a afla mai multe despre o marcă; acest lucru este incredibil de puternic, deoarece odată ce oamenii vă găsesc site-ul, le puteți afișa conținut mai bine direcționat, care va închide vânzarea. În cele din urmă, panourile publicitare au un impact, mai mult de jumătate dintre persoanele care văd un panou publicitar susținând că au fost foarte implicați de mesajul său.

Nu uitați – oamenii vor dori întotdeauna să petreacă timp afară. În Chicago, profităm de cât mai multe zile bune. Aceasta înseamnă că există atât de multe oportunități pentru ca un brand să aibă un impact semnificativ asupra publicului țintă. Deci, întrebarea nu este de ce companiile de tehnologie investesc în panouri publicitare, ci mai degrabă: de ce nu ar face-o?

Exit mobile version