Jobavantaj

DE CE FOLOSESC SPITALELE RECLAME

Orice afacere sau organizație care încearcă să-și comunice mesajul publicului trebuie să se concentreze pe a fi eficientă. Atunci când misiunea și mesajul tău se referă la îmbunătățirea sănătății comunității tale, a fi eficient este de două ori important. Vom examina de ce spitalele și alte organizații axate pe comunitate folosesc panouri publicitare (cum ar fi Bus Wraps) pentru a implica comunitățile cu mesaje de sănătate, generând populații mai sănătoase și comunități mai bune.
BENEFICIILE PUBLICITĂȚII EXTERIOARE
Înainte de a analiza modul în care panourile publicitare pot ajuta spitalele să-și construiască mărcile în cartierele în care își desfășoară activitatea, să ne concentrăm pe scurt asupra beneficiilor și caracteristicilor panourilor publicitare.

Pe străzile aglomerate – iar Chicago are multe dintre acestea – panourile publicitare sunt în centrul atenției. Cu cât un cartier este mai dens, cu atât mai multă putere are un panou publicitar pentru a ajunge la potențialii pacienți.

Chicago este un exemplu excelent de oraș în care panourile publicitare pot ajuta în mod eficient spitalele să ajungă la mai mulți pacienți. Luați în considerare că spitalele de cartier, prin definiție, deservesc în mare parte oamenii din cartierul lor. Unele spitale din Chicago au o reputație atât de mare încât oameni din toată zona vin să caute ajutor medical în aceste facilități, dar chiar și în acele cazuri, majoritatea pacienților provin din zonele înconjurătoare ale spitalului. Făcând publicitate în zonele din jurul locației lor, spitalele pot ajunge la mii de potențiali noi clienți doar cu câteva panouri publicitare bine plasate.

Un alt aspect al modului în care pacienții găsesc spitalele de luat în considerare este că oamenii nu sunt întotdeauna conștienți de ce spital au nevoie sau la care pot merge. Nu este ca și cum oamenii merg la spital tot timpul; de cele mai multe ori, oamenii nu se gândesc la alegerea spitalului până când trebuie să meargă la unul. Acesta este motivul pentru care panourile publicitare sunt super eficiente pentru publicitatea de cartier. Lăsând o prezență constantă a mărcii lor pe străzile aglomerate, spitalele din Chicago pot crește probabilitatea ca atunci când oamenii au nevoie de îngrijiri medicale, își vor aminti numele și le vor alege.

IDEI SUMARE
Potrivit multora, 65% dintre oameni învață cel mai bine din comunicarea vizuală

Panourile publicitare pot ajunge la o bază de audiență mult mai largă decât alte medii de publicitate

Panourile publicitare fac direcționarea geografică (o tactică importantă în marketingul spitalelor) foarte simplă

Publicitatea în aer liber este adesea mai accesibilă decât alte mijloace de publicitate

LIMITARI ALE PUBLICITĂȚII PUBLICITĂȚII
Desigur, niciun mediu de publicitate nu este perfect și, deși panourile publicitare au multe beneficii, există unele limitări care afectează marketingul. Este întotdeauna important să fii conștient de toate fațetele unui mediu de publicitate pentru a alege cea mai bună strategie disponibilă care se potrivește obiectivelor tale.

Criticii OOH le place să sublinieze că panourile publicitare nu sunt la fel de bune pentru a viza diferite audiențe. La prima vedere, acest lucru poate avea sens; un Wallscape uriaș apare în Tri-Taylor — cum controlați pe cine vizează? Ei bine, se pare că panourile publicitare sunt de fapt profund vizate, deoarece diferite cartiere au oameni diferiți care locuiesc în ele. Am creat profiluri de cartier cu informații despre nivelurile de venit, intervalele de vârstă și multe altele. Când alegem o locație pentru panoul dvs. publicitar, știm exact cine este mai probabil să vadă acel anunț.

Auditul panoului publicitar prin Geopath ne oferă și mai multe informații despre cine văd anunțul și, pe baza acestor informații, putem face ajustări pentru a ne asigura că ajungem cu adevărat la publicul pe care sunteți interesat să le ajungeți. De asemenea, pentru spitale poate fi și mai benefic să ajungă la un număr mai mare de oameni din toate mediile, mai degrabă decât grupuri demografice specifice.

Un alt aspect de luat în considerare despre reclamele în aer liber este modul în care sunt plătite. Panourile publicitare sunt contractate săptămâni întregi, uneori chiar o lună întreagă. Unii oameni ar putea crede că acest lucru îi face scumpi, dar noi vedem acest lucru ca un aspect pozitiv. În loc să configurați un panou publicitar luni întregi, puteți alege să plătiți doar pentru ca acesta să fie deschis la momentul potrivit pentru marca dvs. De exemplu, puteți crea o campanie de sărbători care se desfășoară până în decembrie și apoi puteți opri campania în aer liber. De asemenea, ne mândrim să obținem rezultate clienților noștri. Nu vom configura doar un panou publicitar și îl vom lăsa sus, ci vom monitoriza eficacitatea acestuia și vom face ajustări, dacă este necesar. Când lucrăm cu spitale, funcționăm ca partener de publicitate pentru a le face să aibă succes.

Pe măsură ce aflați mai multe despre publicitatea în aer liber, puteți determina dacă este sau nu benefică pentru afacerea dvs., dar adesea descoperim că există o strategie de panou publicitar care funcționează pentru orice afacere, mare sau mică.

Exit mobile version