Jobavantaj

DE CE MERITĂ COSTUL PUBLICITĂȚII PENTRU AFACERI DE ORICE DIMENSIUNE

Atunci când formulează o strategie de publicitate, proprietarii de afaceri ar trebui să se concentreze pe media pentru formate care sunt rentabile pentru a ajunge la publicul țintă și pentru a stimula implicarea. Există multe opțiuni despre unde să vă puneți banii publicitari. De ce ar trebui să vă gândiți la publicitatea pe panouri publicitare în Chicago?

EFICIENȚĂ A COSTURILOR
Când încercați să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii, o valoare cheie pe care să vă concentrați este CPM (costul pe impresie). Când comparăm publicitatea pe panouri publicitare cu toate celelalte forme de publicitate, cei mai buni câștigători sunt afișajul online și OOH.


Celălalt factor de cântărit în conversația CPM este calitatea acestor impresii. Aici se remarcă cu adevărat OOH. Cu o companie de publicitate care vă poate direcționa hiper-țintirea publicului către un cartier demografic și din Chicago, puteți îmbunătăți considerabil calitatea impresiilor dvs.

LOGODNĂ
Desigur, niciunul dintre aceste numere nu contează dacă nu este luată o măsură. Și ceea ce descoperim este că publicitatea în afara casei este cel mai eficient mediu offline în stimularea activității online, conform unui studiu Nielsen din 2017, ne oferă o cifră surprinzătoare că „activările online, inclusiv activitatea de căutare, Facebook, Twitter și Instagram, generate de către out-of-home. a indicilor de publicitate la domiciliu la aproape patru ori mai mult decât ne-am aștepta, având în vedere cheltuielile publicitare relative.”

Pentru a înțelege mai profund, iată șansele să fie întreprinsă o acțiune după ce ați văzut un anunț OOH:

În era tehnologiei și a smartphone-urilor, aceste dispozitive nu rănesc OOH, de fapt ajută. Acestea permit utilizatorilor să ia măsuri asupra mărcii chiar atunci și acolo. Iată acțiunile pe care utilizatorii le întreprind pe un smartphone în ultimul an, după ce au văzut o reclamă în afara casei:

Când te uiți la datele formatelor media tradiționale, vei descoperi că, în timp ce alte opțiuni media tradiționale le este greu să ajungă la publicul lor într-o lume saturată digital, OOH este capabil să folosească noua tehnologie disponibilă și să o utilizeze pentru a menține o conexiune constantă. creștere (4,1%) în SUA în ultimul deceniu.

Mai mult decât atât, rămâne într-o categorie sigură a sa, fără a pierde acoperirea precum media editorială sau nu suferă problemele de consistență a mărcii care afectează media digitală. Factorii ca aceștia arată că publicitatea OOH este pe cale să crească și mai mult.

Vincent Letang, vicepreședinte general pentru informațiile pieței globale la MAGNA confirmă acest lucru declarând:

„OOH este ultimul format de publicitate pe care consumatorii nu îl pot sări sau bloca și care ajunge în continuare la tinerii urbani activi. Combinat cu progresul uriaș în managementul campaniilor, măsurarea audienței și atribuirea, acest lucru explică de ce OOH a crescut constant în ultimii zece ani și va continua să crească, cu 3% pe an la nivel global, în următorii cinci ani.”

OOH are rezultate tangibile. Este ceva pe care îl poți atinge pentru a atinge. În mod similar, așa cum a spus Matt O’Connor, CEO al Adquick, „Este în lumea reală, deci nu este predispus la fraudă prin clicuri – cel puțin până când cineva inventează roboți care trec prin panouri publicitare sau iau autobuzul și metroul”.

Exit mobile version